haticerabia45 Canlar bulantılarınız ne zaman geçti.yedigim içtiğim resmen zehir oldu 🥺 herşeyden tiksinir oldum soğanın kokusuna tahammül edemiyorum resmen sulu yemeklere hasret kaldım 15+6 haftalık oldum
Zanaservan haticerabia45 ahhh kardeş al benden de o kadar hiç yemek yiyemiyorum meyveyle besleniyorum senin 15 haftalık benim daha 11 😩 ne zaman geçicek bilsem 😩
haticerabia45 Zanaservan 🥺 Allah yardımcımız olsun bende öyleyim portakal muz ne varsa meyve onunla besleniyorum resmen 16.haftadan sonra geçerler diyolar ama hadi bakalım 😔
Zanaservan haticerabia45 senin az kaldı benim daha var eşim aç kalmasın diye yemek yapıyorum ama ben yiyemiyorum 🥺🥺🥺 iki gündür baş ağrısından uyuyamıyorum
haticerabia45 Zanaservan tansiyonunu ölçtür canım benimde öyle oluyodu meğer tansiyonum yükselmiş bol su içmeye çalış
ada58 günboyunca bulantım oluyor liptonun hazır zencefil limonlu çayını içiyorum ılık olarak ve gerçekten iyi geliyor
haticerabia45 ada58 ada58 zencefili duymuştum en kısa zamanda alıcam inşllah faydasını görürüm size çok dua ederim inanın 😔🙏
haticerabia45 Mdne2701 ooo Allah yardımcın olsun az kalmış artık ama 😔bende prilam içiyorum pek bi faydasını göremedim
haticerabia45 Eda_65 inşallah en kısa zamanda geçer canım 😔😔 seni çok iyi anlıyorum prilam dr alsan belki sana iyi gelir bünyeden bünyeye değişiyor neticede
ada58 su içemeyenler için tuzlu salatalık öneriyorum hem bulantıya iyi geliyor hem de sıvı alımını sağlıyor
haticerabia45 ada58 ilk gebeligimde tiksinmistim sabah akşam salatalık ile duruyorum diye bunda da öyle olur diye hiç yemedim desem yeridir 😔
haticerabia45 Zanaservan zorla içmeye calisicaz artık şükür sudan yana pek sıkıntım olmadı desem yeri 🙏