Rezan_korkmaz ebrue66r ben 17 haftalıken doktorum 240 Gr demişti şuan 25 haftalık olduk halen kontrole gitmedim☺️🤗
Serpil35355 ebrue66r banada soylenmedi 34 haftalikken 2200 dedi suan 36+2 yiz pazartesi gidecegiz gelisim geriligi vardi ondan hic sormadim strese girmiyim diye 34 haftadaki kontrolde duzelmis bebegin cok iyi dedi kilosunu oyle sordum
ebrue66r Berrafiliz maşallah allahım bagislasin bende bugün gittim sordum çok küçük daha dedi kafama takıldı
Berrafiliz ebrue66r daha 12 haftalıkken 50 gr ile ölçüldü bence ölçmesi gerekirdi özel mi devlet mi canım
Semra12344 Rezan_korkmaz 17 den 25 e kadar hiç gitmediniz mi ayy nasıl dayandınız🥰 benim doktor beni 4 hafta da bir çağırıyor ve öyle gidiyorum ona bile zor dayanıyorum daha erken gitmek istiyorum hep😂
Rezan_korkmaz [silindi] en son kız dedi doktorum ilk 20 haftalık olana erkek demişti 🙂 ama bebeğin gelişimi iki hafta önde gidiyor demişti 🥰
Tubaberen [silindi] normal olan sizin ki çünkü zaten 18 de 200 gr 210 gr olması gerekiyor. Benimde bugün 18+3 de 260 gr biraz önde dedi korkmayın yani
[silindi] Rezan_korkmaz anladım benim ki biraz zayıf kalmış diycem de sizin hanımefendi önden gidiyormuş maşallah sağlıkla doğsun 😊 benimkine normaldir herhalde doktorumuz bişey demediğine göre
Rezan_korkmaz [silindi] sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤗 bence de normaldir Allah korusun bir sıkıntı olsaydı ilaki doktorunuz söylerdi🙂
Eda_Esen Semra12344 Bende şaşırdım ilçedeyiz hastane için baya yol gidiyoruz hastane yakın falan olsa 2 hafta da bi giderim heralde
Semra12344 Ftmagkkya evet cnm benim arada lekelenmem oluyor hemen acile gidiyorum kalp atışlarına baktırıyorum orda görüyorum sağlık ocağı kontrollerinde de ebem dinliyor ismini bilmiyorum bir cihazla 4 hafta bile çok geliyor 🥰