36.haftadayız çok şükür kızımla, normal doğum mu sezeryan doğum mu olacak belli değil henüz. Herkesin doğum hikayesi kendine özgü elbet ama okuduğum şeylerden çok etkilenmeye başladım son günlerde 😟 Sezeryan olursan iyileşemiyorsun çok acılı geçiyor , normal doğumda kesi atıyorlar dikişin çok oluyor bir sürü şey okuyorum okudukça da panik olmaya başladım sanırım, artık doğum hikayesi okumamaya karar verdim 😔