Sema97 15+2deyiz erkek olduğunu yeni öğrendik. Öğrenmeden önce de erkek hissediyorduk eşime bi kaç tane erkek ismi söyledim efe yi yakaladı beğendi 3aydır Efe Efe diyor 😂 bütün arkadaşlarına söyledi herkes efenin babası diyor 😅😂
Gamzeaydin13 Sema97 😂😂yine ismi var benim eşim değişik yanıma gelıo dio ki yunus Emre nasıl adı bu olsun 2 dakka sonra yanıma gelıo dıo çınar nasıl ondan vazgeçip eyüphan nasıl dıo bakalım bu gidişle isimsiz olucak 😂😂
Sema97 Gamzeaydin13 😂😂😂 ne güzel ya bari düşünüyor ne olacağını bende çekiliş gibi kağıtlara yazıp seçiyorum 😂😂 2isim istemiyor Yavuz selim yağız Atlas Berkin de güzel geliyor bana
pelince34 tugce31 32+2 den sesleniyorum oğluma hala isim bulamadım hergün bakıyorum ama içime hiç bir isim sinmiyor. Ya anlamıyorum millet isim koymak için birbiriyle yarışır bizimkiler biz karışmayız ilk bebeğiniz anne baba karar versin diyor hayır yani fikir verin en azından demi 😂
sema080117 Benimde hala en ufak bir fikrim yok, fikrim olsa da içime sinmiyor hiç biri :)) Asrın Arel Asaf Ayaz Yiğit veya Yaman :)) bu isimler arasında gidip geliyoruz
Sinemmmmm58 tugce31 https://imgyukle.com/i/oATjVG tek tek yazmaya usendim notlara ekledigim isimler 🤣 ama bizde daha secemedik malesef belki size yardimci olur
guzel_anne1 tugce31 Benim de Oğlum olacak inşallah biz GÖKTUĞ isminde karar kıldık. Anlamı : Güçlü, zeki ve idare etme kabiliyeti olan kimse. Ama; Ömer Asaf Kerem Ali Atlas Alparslan bu isimlerde hoşuma gidiyordu.