ayse-huseyin16 Cemre8541 YouTube da bununla ilgili videolar izledim bir sakıncası olmadığını söylüyorlar çevremde boyatanlarda var bir problem olmamış
ada58 aydan itibaren bitkisel boya ile boyananilirmiş doktoruma sordum. ben de öyle yapıcam. organ gelişimi ilk 3 ayda olduğu için tercih edilmiyormuş. normal hayatta kullandığımız şampuanlar parfümler deterjanlar evdeki radyasyon bile o kadar tehlikeli aslında boyama abartılıyor gibi geliyor bana.