Hazır trenyolda indirim varken biberon alışverişini bitirmek istiyorum kendimi şartlamak istemıyorum biberon için ama nolur nolmaz alıyım dursun biri Cam biri Plastik 2 tane biberon alsam ama ml olarak 125 ml alsam az mı yoksa sadece plastik mi alsam yoksa sadece cam mı alsam ml ler az mı sizce biberon konusunda ne yapmalıyım ??