Buenno Kızlar gebeliğinizde tüyler bazılarında aşırı fazla çıkıyo...bazılarında ise hiç çıkmıyo...neden oluyor fikri olan ? Benim 1. Gebeliğimde 2 haftada bir gidiyodum kuaföre...kuaförüm döşü gıllı bir erkek doğurcamı düşünüyodu...ama aksine akça pakça sarı oğlan doğurdum büyüteçle baksanız bir tane tüy bulamazsınız vucudunda hala öyle 😊 şuan 2. Gebeliğim hiç tüy çıkmıyor 2. Ayda bir gidiyorum gitmesemde olur yani o derece...çok garip geliyor...acaba döşü gıllı şimdi mi gelcek 😂
Tosbagam Buenno tabiki hain hormonlar yüzünden. Her gebelik farklıdır aynı kadının her gebeliği de farklılık gösterir🙃
Sevdhusna Buenno :))) benimde hic tüy sorunum olmaz kaş kiprik azalır bacakta az çıkar ozel bölgeler aynı şekil sacim da bir tel dökulmez