kzbn_05_05 Elfela canım ben adetim 2 gün geçtikten sonra 35 le öğrendim yani hamilesin hayırlı olsun ve güzel çıkmış değerim adetine daha 6 gün olmasına rağmen 👏🏻
Minikkus0101 Hayırlı olsun canım benim adetime 4-5 gün vardı betam 47 çıkmıştı 2 gün sonra tekrar baktır ben baktırdım 300 küsür çıkmıştı sürekli katlıyor
kzbn_05_05 Elfela vala kuzum onu bilemiyorum sen 2 gün sonra tekrar yaptır artışını gör bi bak bakalım nasıl artacak
Unlukacar Elfela iyi çıkmış canım benim reglime 6 gün vardı öğrendiğimde 23 dü değerim sonradan katlanarak arttı 2 gün sonra tekrar kan ver canım
Mucizem07 Elfela ben kızımı 39 la öğrenmiştim adet olmam gereken günde Bu hamileligimde ise 70 ile öğrendim adetime 2 gün vardı seninki gayet iyi iki günde bir kan verip iki katı artmışmi diye takip et sağlıkla gelsin😊
Ruveyda_baskapan Elfela oooo değerin gayet iyi, hemen döllenmişsin sen 😂👍 kan tahlilini cuma günü yine ver mutlaka 2 katına çıkmışsa hemen bir doktora görün