Menekse23 Ebrulice78 canım buna benzer bi başlık açtım bej de az önce. Ve merak ettim senin değerin kaçti ve nasıl sonuçlandı gebeliğin
Ebrulice78 Onu biliyorum ama tam iki katına çıkmadan yüzde 33 60 arasında artışla normal bir gebelik yaşayan var mı merak ettim çünkü tam iki katı olmayınca kimyasal gebelik yada dış gebelik durumları değerlendiriliyor kese ve kalp atışı görülene kadar