Selamlar bi kaç haftadır sırt agrısı yaşıyordum ama hiç bu kadar ağrımamıştı ağrıdan duramıyorum doktorum parol iç dedi ama fayda etmedi . Normal bişeymi bu ilk gebeliğimde yaşamadım bu durumu. Ne uyku uyuyabiliyorum ne bişeyle uğraşabiliyorum çok şiddetli bir ağrım var ne yapabilirim sizce