Kızlar merhalar geçen ay ayın 8 adet oldum bitti sonra günüm geçmeden test yaptirdim 1.20çikti biraz daha bekledim yükselir diye kan verdim ondada bişiy çikmadı o aralarda alıp merak tan hızlı testler normal testler yapyim yine bişiy çikmadi şimdi günüm geçti test yaptim yine hüsran ne yapmam gerekiyor. Doktora gitsem mi acaba kafam çok karişti vallahı var mi böyle yaşayanlar nedeni nedir lütfen yazar mısınız 🙏