civcivimmm
Handekrkr ben de bursadayım tahmini doğum tarihimiz 14 temmuz, ilk etapta uzun giydirmeyi düşünüyorum üşüyebilir diye, dünyaya adapte olunca yavaş yavaş kısa kollulara geçicez muhtemelen, tabi planlar yapıyoruz ama biraz da hava durumu karar verecek buna🥰 banyo yaptıktan sonra mutlaka uzun giydiricem ama üşüyebilir diye bilemiyorum 🤷🏻♀️ ilk bebeğim Aralık doğumluydu ne güzel sarıp sarmalıyorduk🥲