Herkese merhaba. 40+4 te gece 1 gibi suyum geldi. Duş alıp hazırlanıp hastaneye geldik. Acilmam 7cm di. Ancak bebek kaka yapmıştı ve kanala inmiyordu. Doktorum beklemenin bebeği riske atacağı kanısındaydi. Sezeryana karar verdik. Doğunca gördük ki kordonu da dugumlenmis. Çok şükür her şey yolunda. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Tecrübelerinden faydalandigim herkese teşekkürler.