Arkadaşlar merhaba. Bugün sabah kahverengiden çok daha açık koyu gri gibi bir akıntı geldi bir kaç kere. Az önce tekrar oldu. Sabah tam emin olamamıştım renginden. Progestan kullanıyorum diye oldu sandım. Yarın ilk işim doktora gitmek tabii. Progestan, coraspin, iğne hepsini kullanıyorum. Bir önceki gebeliğimde 7. Haftada olmuştu ama kanama şeklindeydi. o zaman bir sorun çıkmamıştı 6. Aya kadar. İki kaybım var insan bir tedirgin oluyor 🤦🏼♀️