kurabiyela korkma benim 30. Haftaya kadar hep karın çevresi 2 hafta önden gitti. 30. Haftadan sonra 36. Haftaya kadar karın çevresi 10 gün kadar geriden geldi. Covit geçirdiğim için nefes alamadığımdan bebeğim 36+2 de doğdu. 2650 gr doğdu ne küvöze girdi nede nefes problemi çekti. Acil sezaryen olmasaydım daha 38 e kadar bekleyecektik. Bebeğinin kilo alımı,hareketleri,kalp atışları düzenli ise önden veya geriden gitmesi pek problem değil.Tabi ki aşırı gerilik de sorun aşırı ilerilikte ama doktorunuza güvenin derim :)