Selam kızcelerim , ben 18+3 teyim , kızımının hareketlerini 2 gündür hissetmeye başladım , inanılmaz bir his çok duygulandım 🥰 ama hareketleri hep sol tarafımda hissediyorum.araştırma yaptım biraz , kız bebek solda , erkek bebek sağda olurmuş genelde ☺️ .duydunuz mu hiç böyle bişey 😬