Bugün ilk defa devlet hastanesine gittim doktor alttan muayne etti bu alttan baktığı kamerayı temizliyolarmı emin olamadım üstünde jel gibi birşey vardı ama benden önceki bayandanmı kaldı yoksa dedim sonra bende alttan muayneden sonra pütür pütür birşeyler gelmiş böyle bir ihmalsizlik yaparlarmı?