Tugbasimay Erken dogum tehdidi ıcın progestan fitil kullananlar kabızlık sorunu yaşadınzımı acaba. İnanaılamz kabızlık yaptı bende yaa. Nasıl çözüm buldunuz 😔
MTugba Tugbasimay cnm hamilelikten kabız olmuşsun fitil bende kullandım hamilelikten dolayı kabızlık yaşadım
Kirmizibaslikligebe Tugbasimay ilaç kabızlık yapmaz ki canım özellikle fitil kullanıyorsan. Biraz kuru kaysı ve bol su şifan olur inşallah ❣️
sMyL Tugbasimay ilaç yapıyor canım bugün doktora da sordum hatta hazımsızlık yapar dedi. Zaten gebelikten ötürü oluyor bir se üstüne ilaç olunca çok zorluyor tabi
minomino Tugbasimay merhaba ben kullanıyorum hiç öyle bi sorunum olmadı günde 3 litreye yakın su icmeye calısın 😊
Mrv1007 Tugbasimay bir haftadır kullanıyorum böyle bir durumla karşılaşmadım ama ilerleyen süreçte ne olur bilemiyorum 🙏🏼
Tugbasimay Günde 2 şer adet fitil olarak kullanıyorum. Internetten baktım bagırsakalrı sıktıgı ıcın kabızlık yapar yazıyo. Zaten makat çatlağı var üstüne bu eklenince acım arttı😔 bi sorayım dedım
NurberaMom Tugbasimay Bende üç haftadır günde üç kere kullanıyorum kabızlık yapacağını bildiği için doktorum duphalac şurup verdi sabah ac karnına bir kere bile içinde bende inanılmaz faydasını gördüm