Kızlar bugün kontrolüm vardı ve kontrole gitmeden önce afedersiniz kustum öyle gittim 4e kadar yiyemedim böylece 12.haftada mide bulantım geçti sanıyordum 14. Haftaya giricem cuma günü geri geldi vallahi baş ağrısıyla bide kusturuyo🥺 Kan idrar tansiyon bütün tahliller yapıldı temiz çok şükür enfeksiyon felan da yok niye tekrar midem bulanmaya başladı bilmiyorum 😢 Benim gibi olan var mııı