TCPelinBarutcu Hamileliğin 36+3 haftasındayım sırtım da bi agrı var ve arada bir kasıklarımda 10 saniye kasılmalar oluyor ara ara normal mi acaba
Atahilal TCPelinBarutcu sirt takı ağrı için bişey diyemiycem ama benimde senin gibi kasılmalar im oluyo kasiklarimda ozellikle bi doktoruna danis derim canım
TCPelinBarutcu Atahilal doktorum şu an izinde sen ne kadarlıksın acaba bişey batar gibi oluyor kasıklarıma
Atahilal TCPelinBarutcu 36 haftaligüm canım bende kasiklarima Afedersin ama adet ağrısı gibi agri giriyo bole bebek cikicakmis gibi
TCPelinBarutcu Atahilal aynı canım benimde öle ve sirtım çok agrıyo nefes Alıp veremiyorum batıyor sırtım
Atahilal TCPelinBarutcu sırtim da yok çok şükür ama doktorun izinden geldiği zaman bi doktoruna danis derim bole seyler aldırış etmemek lazım benimde bayramda sonra randovum gidince sorucam doktora