Zubidubii dün 34’tük tam kontrole girdim kilosu 2500 boyu 46 cm. Çok kaşıntılarım başladı benim, kolestaz şüphem var tahlil sonuclarını bekliyoruz. Öyle olursa en geç 3 hafta sonra planlı sezaryenle alınacak bebiş. Sağlık olsun tabi ama normal dogum yapmaya cok heves etmiştim, biraz modum düştü.