Leylayz benimde oyle canim yarin37 olcaz nefes alamiyorum oturamiyorum surekli yatmam gerekiyo yumusamasi icin doktora sordum normal dedi ilac verdi progestan ama icmiyorum cunku dusuk onleyici ilac o bana erken dogumu engeller dedi ama zaten kac hafta kaldiki doguma ha 1 hafta erken ha 1 hafta gec ne fark etcekse karnima masaj yapiyorum bazen cok kasilirsa banyoya girip cok hafif sicak suyla karnimi yikiyorum oyle yumusuyo ilk gebeligimde boyle seyler yasamadim bu cok zorladi beni sezeryan olcak 23 gun kaldi doguma nasil dayanicam bilmiyorum😔