İyi akşamlar kızlar doğuma iki hafta var hala kızımın ismi belli değil eşim eylül diye tutturdu benimde içime sinmiyor herzaman kuranda geçen bi isim olsun istedim iki ismide hiç sevmiyorum eşim eylül ismi kalacak yanına ne koyarsan koy dedi araştırdım serra ismi kuranda geçiyor bolluk bereket demekmiş ve kız çocuklarına konunca isim eve ciddende bereket kısmet geliyormuş sizce Eylül serra uyumlu mu aşırı kararsızım 🤔