Eşim bana kolaylık olsun diye kredi kartı başvurusu yaptı ama ben pek anlamıyorum böyle şeylerden başvuru yaptığımızda çalışıyormsnz nerde ne kadar maaş sordu ve eşimin iş yerinin adresini verdik 4500 maaş dedik başvuru onaylandı eşim öyle dememi istedi ama ben çalışmıyorum bu kart ne işe yarıyor bilmiyorum açıkçası eşim benim adıma işlem yapabilir mi borç para çekme falan gibi korkuyorum bilen varsa yardımcı olsun çünkü teyzemin eşi teyzem adına kredi çekti ve şuan boşanma aşamasındalar ve bu kredi teyzeme kitlendi oda çalışmıyor bende böyle bir durum olmasından korkuyorum