eminee35 Merhabalar kayseride özel hastanede dogum yapan varmi acaba doktorunuzdan memnunmuydunuz ve ucreti ne kadar
metehaninannesiii eminee35 memorialde yapmıştım 5500 vermiştik normalde 8000 di cok memnundum doktorumdan