Semakacan bende 36 ya girmek üzereyim 6 gündür nerdeyse düştü benim de yere bşy kıyamıyorum bacaklarımın arasına girmiş gibi artık neye yormak lazım bilmiyorum Doğum için de artık 9 ay olduğumuz için bşylerde yapmak gerek ılık banyolar yürüyüşler masajlar falan. Çünkü eğer normal hayatımıza devam edersek 40 haftayı bile bulur bu göbekle zaten mümkün değil o haftaya gitmek şimdiden ayağa kalkınca tutmadan kalkamaz olduk 🤷♀️