Arkadaşlar 10. Haftadayım artık aşırı canımı sıkmaya başladı bu durum son 2 haftadır tek yiyebildiğim şey kepekli eti form veya simit tüm sosyal hayatım mahfoldu..
prilam dahil her şeyide kullandım yok bana mısın demiyor. Şükrettim iştahlı olduğum günlere ne büyük nimetmiş zevkle bir şeyler yiyebilmek :(