bende 18. haftalarda 19a 10 tansiyonla yaklaşık 10 gün hastanede yattım içimi dışımı araştırdılar böbrek idrar göz kalp hiç bir sorun çıkmadı protein kaçağı da çıkmadı kronik hipertansiyon tanısı kondu hamilelikten öncede varmış ben hissetmiyormuşum günde 6 tane alfamet 2 tane adalat içiyorum ona rağmen 16ya 9 falan çıkıyor en normali çok şükür 25. haftaya geldik hatta kızım 10 gün ilerden gidiyor detaylıdada hiç bi sorun çıkmadı önceden sürekli takip ediyordum tansiyonumu 21e yükseldiğini de gördüm ama gram hissetmiyorduk çok kafama takıyordum artık onuda yapmıyorum hiç ölçmüyorum gibi birşey hatta doktorum iyi yapıyorsun ölçme okadar sık psikolojini bozma dedi 2 haftadada bir idrarda proteine bakıyolar ve kontrole gidiyorum hedefim 32 hafta ondan sonra riske atmayı düşünmüyorum alın bunu alın diyeceğim 😋😊😊küvezde kalması karnımda kalmasından daha iyi diye düşünüyorum allah hepimizin yardımcısı olsun dua edin kafanıza takmamaya çalışın 🙏🏼🙏🏼