Hanımlar durumlar nasıl,neler hissediyorsunuz?🥰 heyecan, stres vs var mı??🥰 ben hem aşırı heyecanlıyım yavruma kavuşacağım için hem de stres yaptım birazcık🥲 acaba süreç nasıl işleyecek, ilk kez operasyon geçireceğim beni neler bekliyor en önemlisi de acaba anneliğimi güzel bir şekilde yapabilecek miyim evladıma yetecek miyim veya sütüm gelecek mi🥲 kafamda deli sorular var😬