B_123er Bugün sonuçlarım çıktığında doktorum idrarda şeker çıktı dahiliye ye yolladı aranızda böyle olan varmı
Suzanne Canım testini mutlaka tekrarla benim şeker yüklemem de şeker çıkmadı ama idrar da glukoz çıktı doktor test tekrarı istedi bu sefer verdiğimde negatif çıktı