ArslanAlininAnnesi Kizlar sol tarafima uzanmıştım sol kasıgıma kramp girdi. 1 saattir gecmiyor sadece solda. Bebek mi bastirio rahim mi büyüyor anlamadim aciyor. Genelde bas asagi cunku bebegim. Sizdede boyle oldumu
benimmdunyamm ArslanAlininAnnesi rahim büyüdükçe ağrı olabilir canım bebeğinizin cinsiyet ne acaba öğrendiniz mi
Siracinannesi ArslanAlininAnnesi benimde 18+3 aşırı sağ kasığıma ve belime çok ağrı giriyor özele gittim çok normal bebek büyüyor rahim büyüyor dedi sende canını sıkma canim normal 😘
Brcnalprslnlblg ArslanAlininAnnesi hamileliğimin başından beri rahim büyümesi dediler erken doğummuş 20. Haftadan beri iğne oluyorum 28 haftalığım
tospikaskim ArslanAlininAnnesi valla bende hep sağ taraf ağrıyor nedenini anlamıyorum tahliller de temiz çıkıyor. Hala ağrı oluyor 24 haftayız
Suzanne Bende de 20. Haftada aynısı oldu benim sağ kasığımda 3 gün boyunca belli saatler kramp girdi en sonunda doktora gittim bebek iyiymiş ondan sonra da hiç ağrımadı 🤭😬
ArslanAlininAnnesi Siracinannesi ayy sagol canım ya eskiden beri ayni yere giriyor kramp rahim buyuyor anliyorum ama bu sefer cok sürdu aciyor diye soraym ddm.
ArslanAlininAnnesi Brcnalprslnlblg hamileligin basindan beri erken dogumduda bukadr zaman nasil bisey olmadi. Kac hafta gecmis. Hic mi ölçüm yapmadılar rahim boynu servikal uzunluk