Poyrazinannesiiii anneyimmm42 rahim büyüdüğü ve rahim bağlarının gerilmesinden dolayı çok normal ara ara tekrarlacak bu batmalar :) çok dayanılmaz olduğu zamanlar tabiki doktorunuzla görüşün 😇
Mouradi anneyimmm42 Bende diyorum sadece bende mi oluyor acaba 😄 Otururken batma oluyor rahimde çok garip bi hiss İnşaAllah normal olsunda batma,önemli değil :(
anneyimmm42 _Minikbaby26_ internete de baktığımda normal olduğu yazılıyor. Rahîm büyüdükçe bebek geliştikçe oluyormuş
Eda05 Merhaba aynı durumu bende yaşıyorum bide kalça kemiğime Ağrı giriyor doktorum bugün bebek büyüyor bunlar cok normal dedi