Oztrkpnrr Cuma günü 12. Haftama giricem ama bugün folik asit ilacımın sonunu içtim normal de doktor da 12. Haftada bırak dedi ama yeni bir kutu daha almak istemiyorum acaba bi sorun olur mu ki 🙏🏻
Sdkl Oztrkpnrr hiçbirşey olmaz zaten folik asit bitince vitamin başlıyorsun d vitamini ve demirle birlikte alma bence
gizemmege Bencede bir sorun olmaz canım ama doktoruna bir mesaj at derim. Aynı durum benimde başıma gelmişti doktoruma mesaj atmıştım elenatal2 yle devam edelim demişti. Seninde vitamin alman gerekirse en azından geç kalmamış olursun