Biribiri bende kullanıyorum şuan 33. Haftalığım hala bulanıyor midem 😞 ama sen daha başındasın. İlk zamanlar bende senin gibiydim her gece 2 tane yatmadan içiyordum 5. Aydan sonra falan biraz rahatladı ama tamamen düzelmedi. Ben ekşili şeyler yiyebiliyordum mesela. Ekşi rahatlatır. Limonu bile boş yiyelim geliyordu yiyordum hatta 🙄