bussraozturk Beyza_18 canım bende İbrahim Yağız koyacağım. İbrahim dede ismi tabiki Yağız da anlamı güzel kulağa da hoş geldiği için koymak istedim
_momy_ bir oğlum var ismi yiğit hamileyim doktor kıza benzetti ama ben erkek hissediyorum yağız mert göktuğ bu üçünden birini düşünüyorum