Nur77 Kızlar taş düşürmeye çalışıyorum çok sancılarım oluyo böbrekte gebe oldugum için hiç bişi yapamıyorlar. acaba doktora söylesem doğumu erken başlatma gibi bi imkanımız varmı.normal dogum istiyorum 37.haftadayım başına böyle bişi gelen varmı
muzeyyenumar8 Açılmam ve mat sancın yok ise bir şey yapmıyorlar oğlumda 6 ay kum döktüm son haftada Dr çok söyledim yapamam dedi bol yürüyüş ve hurma yiyip gittim 1 hafta sonra suni sancı ile doğum yaptım