ikiicocukkannesii Kizlar bebeğimin bobreginde büyüme olduğu için 28. Haftamda bu hastaneye geçiş yaptım şuan 37+3 haftaligim son zamanlarda sezeryan yapmış annelerden bilgi alabilir miyim genel olarak. Ne zaman gün veriyorlar süreç nasıl işliyor
Nrcn_ ikiicocukkannesii merhaba çam ve sakura hastanesinde normal doğumda yanınıza bir kişi girebiliyor mu bilginiz var mı. Hiç gitmedim nasıl bi hastane doğum bölümü nasıl merak ediyorum