Arkadaşlar vitaminlerim sınırda bundan 1 sene önce 3 aylık düşük yaptım doktora gittim düşükten snra vitaminlerimin eksik oldugunu söyledi iğne ilac yazdı b12 ve demir özellikle baya düşük bunları kullandıktan sonra bebek düşün dedi benim iğne fobim var nasıl yapıcam bilmiyorum eczaneden doktor yazmadan vitamin ilacı alabilirmym yada suan çocuk düşünsem vitamin sıkıntı yaparmı düşük falan olurmu