29+4 haftalık hamileyim. Dün doktora gittiğimizde bebeğim 1.150 gr çıktı ancak vücut büyüklüğü 2 hafta geri çıkıyor. 24 haftalıkken covid geçirdim ama gittiğim hastanede test yapmamışlardı o yüzden emin değildim. Dün D dimer yüksek çıktı doktorum covidden dolayı kanımın pıhtılaşmasının arttığını söyledi be oksapar iğne başladık. Bebek kovidten dolayı mı küçük kaldı acaba? Oksapar kullanıp bebeğinin gelişimi düzelen var mı?