[silindi] bende avrupa yakası ama tavsiye edeceğim bi hastane yok ama doktor var avcılarda anadolu hastanesi var medical parka bağlandı yeni orda özcan karademir var hic kotubisey duymadım hakkında çok hastası var doğum da en son 1300 du normali ben ona gidiym erkek diye eşim beni ayni hastanedeki uğraş hanim var ona götürürdü ama sonra o izne çıkmıştı bi kerede acilen gittiğimde özcan beye gittim artık ondayim ama orda doğurmak istiyrm maddi olarak eşim götürmek istemiyor kanuni diyor oradan da tek kelimeyle nefret ediyorum napacam bilmiyrm hergun diyrm kanuni istemirym diye o da sanki kendi dogurcakmis gibi ora iyi diyor bakalım nolacak o an belki acır da hastanemiz e götürür hem de on dk yurusem bile:)