Ozlem_oslem hasan__esra geçmiş olsun bende ilk hamileliğinde çok çektim ben aktardan karanfil yağı alıp her ağrıdığında kulak çubuğuna damlatıp dişime ve etrafına sürüyorum 6 ay böyle idare ettim
Ceydaa61 hasan__esra ben de ilk gebeliğimde 13 haftalıkken diş ağrısından delirme noktasına gelmiştim. Kadın doğum doktorum bir sıkıntı olmayacağını söyledi ve izin kağıdı verdi. Gidip çektirdim. Bir sıkıntı olmadı çok şükür
Bebegim21 İlk gebelihimde cok çektim tam bu haftalarda mecburen gittim ama hangi Disim ağrıyor bilemefim doktor ağrıya yakın dişimi torpuledi anestisesiz çelik ornuk giyip rontgene soktular başımdan dıe ama. Sonra geçti ya vitamin çekiyor isde
hasan__esra Ceydaa61 sonrasında da bebekde bir sıkıntı olmadı değil mi dolgu yapılacak sanirim napicam hiç bilmiyorum ya valla bakali.
Ozlem_oslem hasan__esra gittim tabiki çekmeyiz ve ilaç veremeyiz bende korktum açıkçası gitmeye oyüzden ben sordum doktora karanfil yağı kullansam olurmu olur dedi sıkıntı olmaz bende öyle yaptım doğumdan sonra çektirdim
hasan__esra Bebegim21 anladım cnm aynn çok yiyorum aslinda ama ufacık kırılmış oradan hava alıyor yediğim hersey oraya gidiyor sonra ağrıyor