susam111 Kızlar merhabalar ya bişey sorcam sizlere mutlaka bilen birileri vardır diye düşünüyorum . Hamileyken özellikle de 8 haftalık yada 10 haftalıkken uçak seyahati yapanınız oldu mu ? Olduysa benimle paylaşır mısınız rica etsem 10 gün sonra uçakla memlekete gitmemiz lazım biraz mecburi. Cumartesi günü doktora gidicem kalp atışı duymaya. Doktor o zaman karar verecek sağlıklı bir gebelikse gidebilirsin dedi ama ben yine de size sormak istedim.
sevval55_ susam111 canım sağlıklıysa her şekilde gidebilirsin ama uçakla gitmesen keşke uçaktaki basınç ve radyasyon çokta zararsız sayılmaz. Bir de ilk trimesterde olduğun için daha da dikkat etmek gerekir. Ama dediğim gibi sağlıklı ise her türlü gidebilirsin bizden de giden çok oldu ama özel araçla gittiler. Uçak tercih etmediler. Bu birazda senin insiyatifinde.
defneninannesi44 susam111 ben 24 haftalık gebeyim bu süreçte 7 kere uçağa bindim hiçbir sorun olmadı ama eşyalarımı kendim kaldırmamaya çalıştım hep birilerinden yardım istedim doktora sorduğumda 28. Haftaya kadar binebilirsin 28 den sonra rapor Alman lazım dedi
Jadeksc susam111 tam olarak o haftalarda binmistim. Hicbir sorun olmamasina ragmen dr ucaga binecegim sabah progestan fitil kullan demisti.
susam111 sevval55_ çok teşekkür ederim özel aracım yok maalesef yakın bir yerde değil ki İstanbul’dan Mersin’e gidicem 😖
susam111 defneninannesi44 eşyaları kocama taşırırım onda sıkıntı olmaz 😀 sizde bir sıkıntı olmamasına çok sevindim açıkcası 🙏🏻
uzumcekirdegi Ben o haftalarda seyahat yaptım canım. Doktor da bir sıkıntı görmemişti. Hatta 32 haftalıkken de yaptım. Yani gebeliğinizde bir sıkıntı yoksa yapmanızda bir sakınca olmuyor.
Jadeksc susam111 evet dusuk tehlikesi olabilir diye vermişti. Ama tabii ki siz doktorunuza danışın kendisi sizin için neyin uygun oldugunu soyleyecektir.
Tubmavi susam111 doktorunu dinle kimsenin hamileliği bir değil. Suyu kesesi bebeğin gelişimi tutunuşu. Bunu Tek bilen de doktorun. Bana doktor eski hayatıma aynen devam edebilirsin dedi ben gittim ama o kadar erken gitmedim. 17 haftalıktım.
wisesmom İlk 3 ay içerisinde ben de uçak yolculuğu yaptım. Doktorum da onay vermişti. Uçağa binmekten çok, eğer tek gidecekseniz valizi taşımak, kaldırıp indirmekten kaçının.