Mom_07 Kızlar merhabalar 🥰 7+3 teyim iki gündür yumurta akı kıvamında bir akintim var öyle pede akmıyor ama peçeteye silince çok geliyor. Sizce nedir bu
Mom_07 RaYaRY doktoruma yazdım henüz dönüş yapmadı. Ama internetten baktım bende normal diyor yinede merak ettim