Ben de geçen hafta geçirdim.Vitaminleri eksik etmeyin. Benim kullandığım vitamin ilâçlarım vardi d,b,c gibi. Doktorunuza da danışarak corasprin kullanıp kullanmayacağınızı sorun. Bende direkt başladı 15 gün kullan dedi. Ve boolca sarimsakli,limonlu yemekler içecekler tüketin.Bal ve pekmez ve bol su için. Geçmiş olsun inşallah hafifçe atlatırsınız.