Balanneee Selam hanımlar 28+ 5 haftalık hamileyim bacağımdsn emar çektirmek zorunda kaldım moralim çok bozuk bebeğe bir zararı olur diye
Birgul Balanneee cektirdim ben mr da radyasyon yok bi sorun olmaz korkmayın bende çektirdim kızım canavar gibi☺️
bluees1207 Balanneee mr radyasyonlu yada ışınlı bir makina olmadığı için hiç endişelenmeyin hatta anne karnındaki bebeğe bile mr çekilebiliyor artık . Mr Manyetik rezonans demek yani mıknatıslarla yapılan bir çekim gibi düşünün hiç korkunuz olmasın 😘