Doğum parası alabilmek icin 90 gün sigortali olmak deniyor bu konuda bilgisi olan varmi gebelik boyunca hergangi bi zamanda 90 gün calissak sonrasinda isi biraksak dogum parasi alabiyomuyuz ve alirsak 90gunluk mü yoksa tam ucret mi aliyoruz kesinti oluyo mu