Ben ilk dogumumu Nazan hanımda yapmıştım çok çok memnun kalmıştım doğumundan çok memnun kalmıştım onda hatemde çalışıyor du şuan ikinciye hamileyim yine ona gidiyorum hamile kalmadan önce ufak bı operasyon yapmıştı eli çok hafif bı doktor yani ben tavsiye ederim. Bir sorunuz olduğunda yazdığınızda hemen cevap veriyor deneyebilirsiniz bence