Evde alışılagelmiş temizlik alışkanlıklarimiz var
Ben hamile oldugumu öğrendiğimden beri kullanmıyorum sadece bulaşık makinesinr koyuyorum bugünde küçük kutuda bitmiş büyük kutudan küçüğe aktardım biraz kokusu bilr gelmeden bıraktım cami actim hava aldim yoğurt yedim ama içim çok kotu korkuyorum ya böyle bsy başından geçen varmi sabah hastanede gidecem muhakkak ama icim içimi yiyor çok kotu oldum birsey olacak diye 😞