seymaaa123 oy maşallah hayırlısıyla kavuşursunuz umarım 😊 Yani abartmıyorum ben alttan muayeneden bile çok kprkan, iğne görünce bile korkan ve iğne olamayan biriydim, inanın ve dua edin, ben spinalde sürekli dua edip durdum, doktoruma her şeyi sordum. Duanın gücü güç kattı, konuşmak rahatlattı, olurken de korkuyordum ama baktım ki kolay geçiyor rahatladım😊