Nazsahin Kızlar migrenim var 3 gündür çekiyorum parol tablet aldım parol flakon aldım hiç biri işe yaramadı bu durumu yaşayan varmı doktorlarınız ne önerdi bu arada 7+1 haftalık gebeyim
ruya92 Nazsahin bende başlarda çok baş ağrısı çektim ve doktor normal olduğunu zamanla geçeceğini söyledi size tavsiyem lavanta yağı ile başınıza şakaklarınıza ve ensenize masaj yapın baya bir rahatlatıyor 12. Haftadan sonra ağrınız muhtemelen geçecektir 🙏🌺